söndag 9 maj 2010

Jag och helger alltså

Nuförtiden betyder helger verkligen bara DEGA eller PARTAJA. Och partaja försöker jag inte göra för ofta. Dåligt för ekonomin och en mängd andra saker. Så denna helg får jag absolut inget gjort. Förutom att se igenom alla glee avsnitt jag missat plus ett gäng avsnitt av dåliga serier till på köpet.

Igår sov jag 12 timmar. I natt 7. Bah, så jag är ju inte så pigg heller.

Nåja. Ikväll blir det yoga. Tänkte fara på matchen först, men vafan, mitt horoskop säger att jag kommer klä mig för kallt och bli förkyld och jag tål inte förkylningar liksom.

Så. Ännu mera deg och plus på det lite ångest över finska ord jag borde ha pluggat in för flera dagar sen och teoriprov på kommande. Låter som en fantastiskt kväll. Solen kommer fram nu ser jag dock. Borde gå ut. Men kommer jag? Nej.

Inga kommentarer: